Equo Galicia apuesta por un frente electoral amplio el 21-O para frenar al partido popular

Los militantes y simpatizantes de EQUO han votado mayoritariamente por ir en coalición en las próximas elecciones autonómicas gallegas

equo azul nueva web

Los afiliados y simpatizantes de EQUO Galicia votaron anoche mayoritariamente por participar en un frente electoral amplio de partidos que tenga como objetivo renovar la política del panorama gallego y ofrecer una alternativa a lo que representan el Partido Popular y el PSOE. Las votaciones tuvieron lugar de forma presencial, en una Asamblea convocada en Santiago de Compostela, y por Internet (se pudo votar hasta las dos de la mañana).

Para el co-portavoz de EQUO Galicia, Xesús Fernández, “nuestros afiliados y simpatizantes han expresado con claridad que quieren que EQUO forme parte de una amplia coalición electoral que trate de evitar la mayoría absoluta del Partido Popular que tanto daño está haciendo. Y en ese sentido vamos a trabajar”

Tras esta votación, EQUO Galicia ha anunciado que hoy mismo retomará las conversaciones con Esquerda Unida y Anova para llegar un acuerdo definitivo antes del viernes, día en el que se cierra la presentación de candidaturas.

——————

EQUO Galicia aposta por unha fronte electoral ampla o 21- O para frenar ao Partido Popular

Os militantes e simpatizantes de EQUO votaron maioritariamente ir en coalición nas próximas eleccións autonómicas galegas

Os afiliados e simpatizantes de EQUO Galicia votaron a pasada noite maioritariamente por participar nunha fronte electoral ampla de partidos que teñan como obxectivo renovar a política do panorama galego e ofrecer unha alternativa ao que representan o Partido Popular e o PSOE. As votacións tiveron lugar de forma presencial, nunha Asemblea convocada en Santiago de Compostela, e por Internet ( puidose votar até as dúas da mañá ).

Para o co-portavoz de EQUO Galicia, Xesús Fernández , “ os nosos afiliados e simpatizantes expresaron con claridade que queren que EQUO forme parte dunha gran coalición electoral que trate de evitar a maioría absoluta do Partido Popular que tanto dano nos está a facer. Nese sentido vamos traballar”

Tras esta votación, EQUO Galicia anunciou que hoxe mesmo retomará as conversacións con Esquerda Unida e Anova para chegar a un acordo definitivo antes do venres, último día para a presentación de candidaturas.

Deja una respuesta